ONSDAG

God morgon! Befinner mig just nu på jobb kontoret och ska alldeles strax förbereda mig för att öppna butiken. Eftersom att min chef är på semester så får jag jobba mycket mer i 4 veckor, vilket är toppen bra! Men jag känner verkligen hur ovan min kropp är att gå upp tidigt varje morgon och sen jobba långa dagar. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, även att det är väldigt skönt att gå hem hyfsat tidigt! Imorse var jag lite extra trött då jag, Ella och Tessan var på bio igår. Kollade på "Paper Towns" och den var väldigt bra!

Jag slutar jobba vid 16:00 idag och då ska jag cykla hem till Andreas och slappa lite, kanske ta en powernap för det skulle jag behöva haha. Ikväll blir det troligtvis käk ute på stan någonstans med några vänner. Allt är rätt oplanerat, men gissar på att kvällen blir toppen. Har en tanke om att somna tidigt dock, men det brukar aldrig bli så haha. Men trots att vädret inte är på topp så är det ju faktiskt bara sommar 1 gång om året, så att ligga hemma varje kväll är inte ens något alternativ!
Se den!

STOCKHOLM

För några veckor sedan fyllde ju Andreas 21 år, och min present till honom var en Stockholmstripp för oss två. Vi åkte upp till huvudstaden med pappa tidigt på måndagsmorgonen och väl framme i Stockholm så slappade vi lite på hotellrummet innan vi började promenera mot Gröna Lund. Vi hängde där hela dagen tillsammans med Conor som gjorde oss sällskap, och det var såå kul! Vågade oss upp i nya "Eclipse", slänggungorna som är 100 meter upp i luften, det var sjukt häftigt att se hela Stockholm från den höjden! Efter Några timmar på grönan så tog vi färjan tillbaka och gick till hotellrummet och fixade i ordning oss för en middag med pappa. Vi tog en fördrink i hotellbaren tillsammans med pappas kollega som sen följde med till TGI Friday's där vi åt mat. Åt GODASTE hamburgaren jag någonsin ätit, seriöst. Efter massa mat och drinkar så gick vi tillbaka till hotellet och satt oss återigen på hotellets uteservering innan vi gick och la oss.

På tisdagen åt vi god hotellfrukost och tog sedan bilen in mot närmaste city för shopping. Hittade inte så mycket, men var mysigt att bara strosa runt. Efter en god lunch på pizza hut och ännu lite mer shopping så kände vi oss nöjda och begav oss hemåt. Hade 2 supermysiga dagar som gick alldeles för fort dock. Älskar sånna där små tripper, det är så mysigt och skönt att komma iväg.
Bilderna kom i fel ordning, men så får det bli haha!

REGNIG LÖRDAG

Och så var vi här igen..Gått flera veckor sedan jag skrev här haha! Men det är sommar och jag spenderar typ ingen tid alls vi datorn, så bloggen blir lidande! Har redan jobbat i 1 vecka efter 2 veckors semester, tiden går sååå fort. Tänkte göra lite separata inlägg om mina senaste veckor när jag inte är lika trött som nu! Har jobbat idag men det gjorde absolut ingenting i detta regn. Svensk sommar! Nu ligger jag i soffan hemma och beställde precis lite nya kläder i brist på annat. Ska mysa ner mig brevid Andreas nu och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Hoppas ni har en fortsatt bra lördag!
1 från löga beach party då jag förfestade med mina babes hos Julia plus 1 från i onsdags på jobbet.